Szerviz és ügyfélszolgálat

Szerviz

Megoldásaink

VICTUS
Értékesítés utáni szolgáltatások

Szervizcsapatunk hivatalos beszállítói tanúsítással rendelkezik, hogy a csúcskategóriás gépeket vásárló ügyfeleink mindig a legjobb szolgáltatásokat élvezhessék. Minden olyan ügyfél, aki új gépet vásárol a VICTUS kínálatából Magyarországon, hosszabb ideig jogosult a szervizre és a pótalkatrészekre. Szerviztechnikusaink speciális képzésben részesülnek az egyes géptípusokra és modellekre vonatkozóan. A VICTUS technikusai Magyarország területén bárhová kiszállnak, és sürgős esetekben akár néhány órán belül a helyszínre érkeznek. A szerviz és ügyfélszolgálat nálunk a következőket jelenti:

  • Segítségnyújtás különböző sürgősségi szinteken
  • Megelőző karbantartás rendszeres időközönként
  • Átfogó karbantartási szerződések kötése
  • Hosszú távú együttműködés a karbantartás terén, az ügyfél személyzetének képzésében, valamint a gépek és/vagy teljes gépsorok rendszeres karbantartásában
  • Online segítség a saját szervizszemélyzettel rendelkező ügyfelek számára, diagnosztikai támogatás a VICTUS ügyfélszolgálati munkatársaitól

Szerviz és ügyfélszolgálat

Az ügyfél személyzetének
technikai képzése

Megszervezzük és nyomon követjük az élelmiszer-feldolgozó vállalatok saját technikai személyzetének képzését, akár kihelyezett tanfolyamok formájában, akár saját telephelyünkön, illetve a berendezésgyártó telephelyén. A betanítást és képzést előre betervezzük, és néha az összetettebb gépsorok átadásának részeként tartjuk meg, amennyiben az adott gépek csak megfelelő ismeretek birtokában üzemeltethetők. Az ilyen képzések sokrétű lehetőségeket kínálnak, és általában az alábbi formákban kerül sor rájuk:

  • Miután a berendezést átadtuk az ügyfélnek, megtörténik a gépkezelők betanítása, valamint az ügyfél műszaki személyzetének alapos képzése
  • A berendezés átadása és az első tapasztalatok megszerzése után az ügyfél műszaki személyzete szervezett képzésen vesz részt a gyártó telephelyén
  • Nagyobb élelmiszer-feldolgozó vállalatoknál, ahol gyártónak több gépe van telepítve, a karbantartó személyzet számára rendszeres képzéseket tartunk, különös hangsúlyt fektetve a megelőző karbantartásra, a diagnosztikára, a VICTUS és a gyártók közötti kommunikációra, a cserealkatrészek kezelésére, illetve folyamatos fejlesztési intézkedésekre.

Értékeink

Értékesítés utáni
támogatás

A támogatás nem mindig kizárólag műszaki szolgáltatást jelent, hanem olyan komplex megközelítést, amelynek része az alkalmazástechnológia, a berendezések képességeinek optimális kihasználása és a hosszabb távú használat elemzése is. Támogatási szolgáltatásunk elsősorban a következőkből áll:

  • A berendezés működésének megfigyelése hosszabb időtávon keresztül
  • Optimalizálás saját szakértőinkkel vagy a berendezésgyártó technikusaival
  • A használatnak (minőség, kapacitás vagy a kettő kombinációja) megfelelő fejlesztési javaslat a termékskála és a munkaterhelés függvényében, a kihasználtsággal kapcsolatos tapasztalatok alapján
  • Olyan további berendezések ajánlása és kipróbálása a gyártó telephelyének alkalmazásközpontjában, amelyeknek működése még nem ismert egy adott élelmiszertermék esetében, az új beruházások előtt (az ipari próbatermelés K+F tevékenység keretében szervezhető meg ügyfeleink számára)

Tanácsadás

VICTUS
tanácsadás

Anyavállalatunk, a VICTUS International GmbH világszerte számos területen kínál tanácsadási szolgáltatást a húsfeldolgozó és csomagolóipar számára:

  • A húsfeldolgozási és csomagolási projekt megvalósíthatósági fázisa (a befektetők, a pénzintézetek és a projektvezetők támogatása a korai tervezési szakaszban)
  • Berendezések és technológiai anyagáramlás kiválasztása a tervezési fázisban az adott termékportfóliónak megfelelően, a helyi követelményekhez és adottságokhoz igazítva
  • Hús és sajt csomagolása, amelyben kiemelt szerepet kap a (rugalmas, félig merev és teljesen merev) fólia, valamint olyan berendezések kiválasztása a rendszerhez, amelyek az adott földrajzi területen meghatározó előnyt jelenthetnek
  • Bélalkalmazások kiválasztása és megvalósítása nagyobb gyártók számára, akik szélesebb körű megközelítést igényelnek ahhoz, hogy átfogóbb rendszert alakítsanak ki a beszerzés, a felhasználás és a személyzeti ismeretek terén a hús- és sajttermékek csomagolásának ezen részterületén

A lap tetejére